جهت بزرگ کردن تصویر دوبار روی تصویر کلیک کنید

دانلود نسخه اندروید ورد (  word ) از کافه بازار
یک آموزش مختصر و مفید درمورد ورد مناسب دانش آموزان عزیز

بعد از نصب و ورود به برنامه ورد در موبایل، شاید از سادگی آن کمی تعجب کنید و به دنبال امکانات آن بگردید. با وجود ظاهر کاملا متفاوت، نسخه مخصوص موبایل اپلیکیشن Word می‌تواند اغلب قابلیت‌های نسخه دسکتاپ را در اختیار کاربر بگذارد، اگرچه نحوه دسترسی به آن‌ها کمی فرق خواهد داشت. برای مثال با در نوار ابزار پایینی برنامه، گزینه‌های مثل پر رنگ کردن حروف (Bold)، کج کردن حروف (Italic)، ساخت لیست، تغییر رنگ متن و هایلایت قرار گرفته است.

اگر بخواهید به ابزارهای بیشتری دسترسی داشته باشید، تنها کافی است تا فلش کوچک قرار گرفته در گوشه پایینی سمت راست صفحه را لمس کنید. اکنون گزینه‌های بیشتری نمایش داده می‌شوند که شامل انتخاب فونت، بازگردانی تغییرات، حذف فرمت فعلی نوشته، خط کشیدن زیر یا روی حروف، چینش راست به چپ و… خواهد بود.

باز کردن منوی گفته شده از طریق مسیر دیگری هم امکان‌پذیر است. برای انجام این کار روی آیکن مداد و حرف A که در تصویر پایین مشخص شده است، بزنید. اکنون دوباره خواهید توانست پنل قبلی را در پایین صفحه مشاهده کنید. توجه داشته باشید که اگر در آینده فایل‌های از پیش ساخته شده ورد را باز کنید، این آیکن تنها به صورت یک مداد خالی در نوار ابزار بالایی نمایش داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید

keyboard_arrow_up